SOMMER UDSALG | 50% RABAT

Refusionspolitik


Vi har en returpolitik på 14 dage, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelsen af din artikel til at anmelde din returnering. Bestillinger, der returneres mere end 14 dage efter modtagelsen, er ikke berettiget til refusion.

For at være berettiget til en returnering skal artiklen være i samme stand, som da du modtog den, ubrugte eller ubrugte, med mærkerne og i den originale emballage. Du har også brug for et kvittering eller et købskvittering.

Returproces

Trin 1: Kontakt os venligst via info@clomet.dk. Vi sender dig derefter en returformular.

Trin 2: Send din bestilling til returadressen. Sørg for, at du forsynede pakken med en Track & Trace kode. Uden Track & Trace kode kan vi ikke spore pakken og derfor ikke korrekt fastslå, om pakken faktisk er ankommet til returadressen.

Trin 3: Modtag købsbeløbet tilbage på din konto. Så snart vi har modtaget pakken, sørger vi for, at købsbeløbet er tilbage på din konto inden for 5 hverdage.

Bemærk: Fragtomkostningerne for returnering er kundens ansvar. Dette i forbindelse med at stræbe efter en så bæredygtig forsendelsesproces som muligt. Derudover har kunden ved sin bestilling haft fordel af gratis fragt.

Da vores lager er beliggende i Asien, kan returomkostningerne blive høje. Tøv ikke med at kontakte vores kundeservice for at finde en passende løsning sammen. Vi hjælper dig gerne!

 

Skal jeg betale for min returnering?
Ja, alle kunder er selv ansvarlige for omkostningerne ved deres returpakke. Omkostningerne kan variere afhængigt af din placering mellem €15 og €28. Vi anbefaler, at du sender din returpakke med en Track & Trace, da vi ikke kan påtage os ansvar for bortkomne returpakker.


Bemærk; anmeld en returnering til os via e-mail, før du returnerer pakken, for at sikre, at din pakke er berettiget til en returnering.

Beskadigelser og problemer
Inspektionér din bestilling ved modtagelse, og kontakt os straks, hvis artiklen er defekt eller beskadiget, eller hvis du modtager den forkerte artikel, så vi kan vurdere problemet og tilbyde dig en passende løsning med det samme.

Undtagelser / ikke-returérbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, såsom skræddersyede produkter (som specialbestillinger eller personlige varer) og personlige plejeprodukter (som skønhedsprodukter). Vi accepterer heller ikke returpakker af farlige stoffer, brandfarlige væsker eller gasser. Kontakt os, hvis du har spørgsmål eller tvivl om din specifikke vare.

Desværre kan vi ikke acceptere returpakker for udsalgsvarer eller gavekort.

Annulleringer
I tilfælde af at du ønsker at annullere din bestilling, kan du gøre dette, så længe din bestilling ikke er sendt, kontakt os venligst hurtigst muligt via info@clomet.nl Hvis din bestilling allerede er sendt, er det ikke længere muligt at annullere, men du kan straks efter modtagelsen returnere pakken til os i bytte for en fuld refusion.


Bytte
Den hurtigste måde at sikre, at du får, hvad du ønsker, er at returnere den vare, du har, og så snart returneringen er accepteret, foretage et separat køb af den nye vare.


Tilbagebetalinger
Så snart vi har modtaget og inspiceret din returpakke, vil vi informere dig om, hvorvidt refusionen er godkendt eller ej. Hvis godkendt, bliver du automatisk refunderet via din oprindelige betalingsmetode. Vær opmærksom på, at det kan tage noget tid, før din bank eller kreditkortselskab har behandlet og bogført refusionen.

Refusioner af betalinger via Klarna behandles direkte af os, men det kan også tage nogle arbejdsdage for Klarna at behandle refusionen og opdatere din faktura.

Clomet vil ikke dække disse returomkostninger.

Defekt produkt?
Hvor ærgerligt! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. Derfor leverer vi altid en ny pakke gratis første gang, og vi kan desværre ikke udføre en refusion. Kommer det defekt anden gang? Så refunderer vi hele dit køb.

Væk pakket / returneret pakke?
I tilfælde af at en pakke er blevet væk eller ikke er blevet leveret på grund af en logistisk årsag, vil vi altid sende en ny pakke, før vi går videre med vores refusions- og returpolitik.

Levering når du ikke er hjemme eller på posthuset: Hvis en pakke leveres til døren eller afleveres på et posthus, har Clomet afholdt omkostningerne ved at levere pakken. Hvis pakken ikke bliver modtaget eller ikke hentes fra posthuset, går den automatisk retur til leverandøren, og vi har ret til at tilbageholde €15 euro af det beløb, du får retur.